Biologika Nederland vernieuwde WordPress website en huisstijl

Voor Biologika Nederland is er een nieuwe template toegepast en is de huisstijl aangepast. Er is gekozen voor een beter responsive thema: Avada.

Bij de keuze van het nieuwe template speelde ook de het gemak aan de beheerszijde een grote rol aangezien Biologika Nederland medewerkers zelf veel zaken beheren. De Fusion Builder van Avada heeft een eenvoudige en duidelijke gebruikers interface. Daarnaast heeft de Fusion Builder de mogelijkheid om de content blokken te tonen op verschillende schermformaten te tonen. Hiermee hebben de beheerders dus alle mogelijkheden bij het content beheer.

Verder zijn er pagina’s verwijderd of url’s aangepast om een duidelijker structuur te krijgen voor bezoeker en zoekmachines. Dit is netjes opgevangen door hiervoor 301 redirects te maken.

De koppelingen met MailChimp zijn verwijderd en vervangen door koppelingen met Active Campaign.

Het webshop deel met de cursussen en het deel met online cursussen is natuurlijk ook meegenomen in de nieuwe huisstijl. Ook is er nieuwe functionaliteit toegevoegd voor het (betaald) terugkijken van de webinars.

Bekijk hier de eerdere aanpassingen die gemaakt zijn…